donderdag 17 februari 2011

Pluk je geluk


De Christelijke Mutualiteit is onlangs met een nieuw project gestart. Onder het motto "Wie goed in zijn vel zit, is gezonder", werd er een Pluk-je-geluk-website uitgewerkt. Je kan er o.a. een gelukstest afleggen, een geluksplan bestellen of  kiezen voor een persoonlijkere aanpak met  gelukscoach. Voor CM-leden is alles gratis, maar je kan je ook registreren als niet-CM-lid.

Er is niet echt groot nieuws over geluk te lezen en dé ultieme tip om instant gelukkig te zijn, die ga je er ook niet vinden. Maar het is een leuke, overzichtelijke site met bruikbare tips en doe-dingen. Voor diegenen die er al van overtuigd zijn, dat je geluk voor een groot stuk maakbaar is en voor diegenen die het wel eens willen uitproberen.

5 opmerkingen:

  1. plukje geluk weblog ken ik wel :-)
    daar wordt je ook gelukkig van :-)
    leuk om eens te gaan kijken ..

    maar doorgaans zit geluk in jou hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve berichtjes op mijn blog! En wat lief dat je mijn Valentijnsstukje in je agenda hebt geplakt... Ik voel me helemaal verlegen eronder!
    En nu ga ik eens naar de 'Pluk je geluk"-site kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je lieve bericht. ik ga je meteen volgens. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor mij graag een pondje, het mag zelfs wat meer zijn

    BeantwoordenVerwijderen