zaterdag 12 februari 2011

geluk in een eierdop

Geluk is niet ingewikkeld vindt Jelle Hermus uit Rotterdam. Hij is naar eigen zeggen, al van jongs af aan bezig met geluk. Dat van hemzelf en dat van anderen.

Hij bestudeerde alles wat hij maar kon vinden in verband met geluk en kwam erachter dat hoe meer je de "wetenschap" achter geluk bestudeert, hoe eenvoudiger het lijkt te worden. Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben...

Jelle Hermus vatte alles mooi samen in  een boekje :"Geluk in een eierdop". Dat je gratis kan downloaden op de site van "soChicken". Zowel het e-book als de site zijn licht verteerbaar en staan vol tips , die eenvoudig en praktisch toepasbaar zijn in het dagelijkse leven.


6 opmerkingen:

  1. lief van jou om die link door te geven
    en ook errrrrrrg lief was je reactie bij mij,
    dank je wel,je maakt me blij:-)

    maak er een fijn wekend van hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ondertussen ook al even regelmatig de mails van Sochicken binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel hoor!

    Voor jou ook een heel fijn weekend! En maak wat mooie foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net even de gelukstest op die site gemaakt en ik scoor verdulleme 70%! Het soChicken gemiddelde is 58% en mijn leeftijdsgenoten scoren 56%. En echt helemaal eerlijk ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben geabonneerd op SoChicken. Vind er altijd wel iets bij waar ik me in kan verdiepen of wat aan heb. Goede tip van je, hoor. Hij stond ook al in een aspirant-logje dat ik tzt wil plaatsen.
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Interessante website. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen