zaterdag 1 januari 2011

Een nieuw jaar!

Al een hele tijd ben ik ermee bezig. Ik heb er veel over gelezen, er veel over gehoord, er veel over gepraat en veel over gediscussiëerd.

Ik leerde dat er weinig onderwerpen zijn waar zoveel over geschreven is, zoveel onderzoek naar gedaan is en waarover zoveel verschillende opinies bestaan, als over geluk.

Deze blog zal gaan over geluk. Of beter... hoe je ervoor kan "kiezen" om gelukkig te zijn of gelukkiger te zijn. Eén van de weinige zekerheden over geluk is namelijk dat je ervoor moet kiezen.

Een jaar lang zal ik allerlei tips, projecten, onderzoeken en gewoon leuke dingen posten op deze blog, die het gemakkelijk maken om te kiezen voor geluk.

Ik wens je dus niet zomaar "een gelukkig nieuwjaar", maar een jaar vol dromen en het lef om er ook een paar waar te maken. Ik wens je dat je kan houden van wat je zou moeten houden en dat je kan vergeten wat je zou moeten vergeten. Dat je elke dag het fluiten van de vogels kan horen en elke dag minstens één keer een spontane lachbui krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten